NUOLAIDOS

BALDŲ IR ĮRANGOS NUOMA

« Grįžti atgal | Aristokratiška sodyba "Villa Paloma"

‹ Kaimo turizmo sodybos, dvarai, vilos

Aristokratiška sodyba "Villa Paloma"

Villa Paloma

Kaimo turizmo sodybos, dvarai, vilos
Nuotraukų: 11

Nuotraukų: 11
Kaina nuo: : 2,000.00 €
Patirtis: 2015 metai

Aristokratiška sodyba "Villa Paloma"

Villa Paloma

Kiekvienas mėgsta savitą poilsį. Bet jei norite šio to aristokratiško ( juk buvusiam dvare esame), tuomet galite apsilankyti ir „poniškai“ praleisti laiką bei ramiai pailsėti Daugirdiškių Golfo Klube.
Po intensyvios dienos itin maloniai ir tiesiog prabangiai atsipalaiduosite, mūsų įrengtame Jacuzzi Kubile!

Žinoma yra ir pirtelė! O kaip gi be jos! Kuomet gerai vantomis išsivanosite, atsigaus kūnas ir siela! Tada jau patogiai įsitaisę, grukšnodami mėgstamą gėrimą, galėsite aptarti dienos akimirkas prie židinio. O gal tiesiog būsite užburti ugnies šilumos.

Krikštynos Viloje Paloma
Jei Jums gimė naujas stebuklas - Jūsų vaikelis, čia pati puikiausia vieta švęsti jo krikštynas.
Erdvės užteks ir mažiems, ir dideliems!

Vestuvės Viloje Paloma
Jei nusprendėte žengti vieną svarbiausių žingsnių gyvenime – susituokti, tuomet be jokių eilių Jums, šventam santuokos sakramentui, duris atvers netoliese esanti nedidelė, bet labai graži Semeliškių bažnyčia arba nuostabi, choralais skambanti cerkvė.
Na, o šauniai vestuvių puotai, žinoma kviečiame į „Villa Paloma“. Jūsų šventės metu, į salėję galite sukviesti net 80 svečių ir vis tiek užteks vietos smagiems šokiams!

Jubiliejai, gimtadieniai Viloje Paloma
Sugalvojote smagų vakarėlį savo gimtadieniui ar solidžiam jubiliejui? Mūsų sodyba tam pasiruošusi! Erdvė sukurta taip, kad scenografijos, dekoro ir šviesų pagalba galite sukurti nepakartojamą šventę sau ir savo svečiams!
Jūsų pageidavimu bendradarbiaudami su profesionaliais partneriais galime Jums padėti surengti ir dekoruoti Jūsų šventes.

Verslo renginiai, konferencijos, kompanijų šventės Viloje Paloma
Konferencijos, mokymai, verslo susitikimai šioje aplinkoje bus efektyvesni ir įsimintini, nes Jums netrukdys miesto triukšmas, o nuostabūs vaizdai už langų įkvėps naujoms idėjoms. Pas mus yra visa naujausia konferencijų įranga bei komfortabili konferencijų salytė, kuri patogiai talpina 30 svečių.
Sugalvojote kartu su savo kolegomis, darbuotojais kartu švęsti įmonės šventę – atvykite į sodybą "Villa Paloma“. Įvairioms atrakcijoms, žaidimams ar rungtims yra puikios erdvės lauke!

O, kad būtų viskas daug paprasčiau, štai Jums kelio legenda:
Tiems, kurie naudojasi navigacija. Suveskite „Barboriškės“ ir naujos technologijos turėtų nurodyti Jums kelią. O jei norite tradiciškai važiuoti pagal nuorodas, tuomet vadovaukitės šiais aprašymais.

Maršrutas „Iš Vilniaus“
Važiuojant automagistrale Vilnius-Kaunas, pravažiavus Vievį (kryptis iš Vilniaus) – reikia užvažiuoti ant paskutinio viaduko tilto, tuomet būtina laikytis - Semeliškių miestelio krypties. Štai ir Semeliškės - dar keletas kilometrų (Aukštadvario kryptimi), kol privažiuosite nuorodą į "Beižionys" – tada jau sukite ir važiuokite žvyrkeliu iki Barboriškių gyvenvietės (apie 7 km). Prie "Barboriškių akmens" - pasukite į kairę ir kaimo keliuku, pro keletą šaunių kaimo sodybų - važiuokite dar apie 1,5 km, kol kairėje pusėje pamatysite mažą tvenkinį, o dešinėje pusėje bus keliukas į statų kalną, įveiksite keliuką ir Jūs pasieksite "Villa Paloma". Mes lauksime Jūsų.

Maršrutas „Pro Trakus“
Tiems , kurie būtinai nori važiuoti pro Trakus. Pravažiuojate Trakų miestelį. Žiede reikia laikytis Semeliškių krypties. Smagiai pravažiuokite pro Semeliškes. Pasieksite sankryžą T formos, tada reikia laikytis Aukstadvario krypties ( kairės pusės). Įveikite dar keletą kilometrų, kol pamatysite nuorodą „Beižionys“. Ten pasukus važiuokite žvyrkeliu iki Barboriškių gyvenvietės (apie 7 km). Prie "Barboriškių akmens" - pasukite į kairę ir kaimo keliuku, pro keletą šaunių kaimo sodybų - važiuokite dar apie 1,5 km, kol kairėje pusėje pamatysite mažą tvenkinį, o dešinėje pusėje bus keliukas į statų kalną, įveiksite keliuką ir Jūs pasieksite "Villa Paloma". Mes lauksime Jūsų.

Maršrutas ”Iš Kauno”
Jei keliaujate iš Kauno. Prieš pat Elektrėnų miestelį užvažiuokite ant viaduko tilto. Jūsų kryptis - Jonava.Toliau reikia laikytis Kietaviškių krypties. Pasiekus Kietaviškes, laikytis Pastrevio. O pagaliau pasiekus Pastrevį, keliaukite link Semeliškių.Nuo Semeliškių Jums reikia važiuoti link Aukštadvario. Įveikus apie 4 km. bus posūkis į dešine link Beižionių. Ten pasukus važiuokite žvyrkeliu iki Barboriškių gyvenvietės (apie 7 km). Prie "Barboriškių akmens" - pasukite į kairę ir kaimo keliuku, pro keletą šaunių kaimo sodybų - važiuokite dar apie 1,5 km, kol kairėje pusėje pamatysite mažą tvenkinį, o dešinėje pusėje bus keliukas į statų kalną, įveiksite keliuką ir Jūs pasieksite "Villa Paloma". Mes lauksime Jūsų.

Turite dar klausimų? Tuomet susisiekite:
Sodybos savininkė
Ingrida
Kontaktinis telefonas: +370 682 41008
El.paštas: [email protected]
"Villa Paloma“ - mūsų namai JUMS!